Everything dose´nt come whit a trought.

Dom första dagarna i skolan var nu avklarade. Lektionerna startade på riktigt redan andra dagen vilket jag var lite förvånad över. Prov om ca 3 veckor redan. Ja menar, hjälp låt oss vaknaa först.

Spanskalektionen igår var en riktig höjdare. Jag hade grymt roligt med Fridar, Tove & Carro. Hade precis vart o borat i tänderna så bedövningen gav mig ett helvete när jag skrattade. Träningen var helt ok också. Det var faktis riktigt jobbigt för stunden men skönt efteråt. Konditionen var ju bättre än jag trodde men ändå helt sjukt dålig. Dags för mig att avsluta detta blogg inlägg med 2 ord, ett och tecken och ett S. så.

Puss& Kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0