HANDBOLL! <3

Ja, mitt sug efter handboll ha du minskt lite eftersom uteträningarna har börjat. Men det är ju inte samma sak. Handboll spelas innomhus o då ska man också träna inne. På sändag har vi bredd läger inne i stan. Spelare från hela östrgötland kommer far att bli uttagna till ett östgöta lag. har jag rätt?

1 skolvecka avklarad, 1000 000 kvar. DET GÅR LÅNGSAMT! men vi har ju nyss börjat så jag ska väll inte klaga än. Men ni ska ju vet, 8an är värst. Proven avlöser varandra. + får ju bli at vi kommer vara smartast i sverige utan tvekan. haha.

har lite hemsidor jag gärna vi ni besöker.
www.kill.se/stephanie
www.gratismakeup.se/Register.asp?r=30209

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0