Hemma från Västkusten!

Dagens låt: No air - Jordan Sparks & Chris Brown

Jag har en sak att erkänna. Jag kom faktist hem i Fredags kväll men energin är faktist inte så hög när man kommer hem igen så det blir min ursäkt för varför ni inte har fått ett nytt inlägg.
Dagerna innehöll bad till en viss del, (eftersom vädret var helt förskräkligt vissa dagar) Liseberg, Danmark/ Tyskland & Ullared. Med tanke på ullared måste jag säga en sak. Det är helt sjukt! När vi kom det stod det som spön i baken och kön in var säkert 1 km lång. JAG LOVAR! Jag överdriver inte. Sjukt som jag sa!!!

Lite bilder från resan då:



Jag är helt förälskad i den här bilden!




Älskar er även om ni är den största plågan ibland.



Energi



We rock!



Färja till Tyskland



Känns som en bra bild att avsluta med.
Puss.

PS - GÅ IN PÅ SIDAN OCH FÅ GRATIS PRESENTKORT PÅ KICKS!
http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=30209

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0