Lördag.

Igår kväll lovade jag mig själv att jag skulle träna 1 gång på morgonen och en på kvällen idag. Men såklart skippade jag morgonspasset eftersom jag är allt för mirgon trött. Nu måste jag joba dubbelt så hårt ikväll.

Igår anmälde jag mig till östgötalagets typ uttagningar till laget. Det tar ju ett halvår elr ngt innan man vet men jag ska verkligen inte sluta hoppas. Utan att låta för ego säger jag faktist att jag tror jag har en chans. Om jag gör vad jag ska o kan får vi hoppas på det bäst. Måste tack fridar för att hon uppmärksammade mig på mailet. Hane säkert missat det hela annars. Tack sött. <3

Nu ska jag iväg o kolla på brors match o hundratals andra saker så det är bäst att jag går.

Ha det gött. S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0