Måndag.

Igår var jag på breddläger i Ekholmen. Inte superlyckat med 100 pers i den hallen. Men vafan, jag överlevde. Kul va det iaf. Maten var ju skit men vi var ju inte där för att äta. haha. Kom hem o kände bara för att dö. Ont i hela kroppen o typ helt utmattad. Somnade i soffan så när jag skulle sova på riktigt kunde jag inte somna. Ingen höjdare direkt. '

Men upp på morgonen skulle jag eftersom det var skola. Varesig jag vill det eller inte. isst har man inte riktigt vant sig med "gå upp halv 7 på morgonen dagar" än. Inte jag iaf. Mentortid. Fyfan va dött. Trodde verkligen jag skulle somna på riktigt. Hade den känslan hela dagen faktist. Inte precis så att det hjälper. Spanska var för rolig är tove stavade fel. Sjukt kul.


Ja, det var väll allt för mig.


Puss& Kram S


Kommentarer
Postat av: fridarrrr

spaska xd

2008-08-26 @ 08:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0