No träning.

Hejsan alla ni som läser min blogg. Måste säg att ni är riktiga klippor. Tipsa gärna andra också. haha.

Jag skippar nog dagens träning. Så ser det iaf ut i nuläget. Om nu min rygg inte helt mirakulöst skulle bli bra så blir det ingen träning. Hur mkt jag än vill och önskar. Såfort jag inte är med på en träning så får jag alltid känslan av att jag "skolkar"! Det känns inte bra. Därför undviker jag att missa träningar. Försöker iaf kolla på dom. Men nu vill jag att min rygg ska bli bra till innomhusträningara så jag kan ge max där. Handboll är ju ändå en innomhussport. Sen kan jag ju alltid tillägga att jag har lite läxor att ta itu med. Snälla gör så att det får mig att tappa skolk-känslan.

Inget märkvärding om skolan idag. Det gamla vanliga bara. Matte, engelska, svenska osv. Nu ska jag bänka mig framför tvn för ett avsnitt av smallvile. Riktig kanon serie. Men som sagt. Hej då.

Puss& Kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0