Onsdagen den 13/8 - 5 dagar innan skolan börjar.

Snaka om att vara depprimerad. Skolan börjar om 5 dagar. Tiden har bara regnat bort! Bokstavligt talat. :) Visst, jag har gjort mkt roligt och minnesvärt men det känns ändå som om det var 1 vecka sedan vi satt i sporthallen och bara väntade på att 9orna skulle få sina jävla betyg så vi kunde gå. Tillbaka till helvetet! Nu har vi pressen på oss också. Betyg! En riktigt stor omvandligt som förhoppningsvis kommer leda till många VG & MVG, men man kan ju aldrig vara säker på Ljungsbroskolan. Verkligen allt kan hända. Det har 7an visat. Ni blivande 7or vet verkligen inte vad som väntar. Jag vet hur det är, man är helt överlycklig över att få börja högstadiet. Man blir lixom äldre på riktigt. Men leken är över nu. Prov och Läxor blir eran framtid framöver. Fan jag låter största egot men jag säger faktist sanningen till er. Ta det som en förberedelse...

Idag ska jag förhoppninsvis åka in til stan för att hitta mig en ny, fin väsk. Det är behövligt vill jag lova. Min är typ pinsamt ful. :) Farmor & Farfar kommer snart också så vi får se hur det blir med stan.

Puss& Kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0