Regniga dagar.

Jag har inget annat att säga än att dom senaste dagarna har varit regn, regn & mera regn. Men om man ska hitta ngt positivt så är det väll att det inte regnade på förmiddagen idag. Vilken bragd! :)

Åkte till Tallboda idag för att heja på när bror spelade match. (Fotboll) HEJA HEJA!
Dom van med 7 - 2. Spel mot ett mål måste jag säga. Christian spelade helt ok. Inget mål idag men dom andra måste ju få sin chans också. :)

Syster och jag har typ krig på bdb. Lägga upp fula bilder på varandra. Problemet är bara det att jag sitter vid en datar utan bilder så det verkar som om det kommer blir vinst för syster. Önska mig Lycka till för det lär jag verkligen behöva.

Pussar& Kramar. S

None

Langar väldigt gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0