Sista torsdagen innan skolan börja.

Fan va depprimerad jag låter i rubriken men det är ju sant.
Dagarna försvinner och skolan kryper allt närmare.

Idag ska jag vara domare  i syrrans 5- kamp. Hon har fest tillsammans med en kompis. Kommer bli. Måste nog gå och handla några grejer till det. Mjöl och spagettI elr vad det var. Fråga mig inte vad dom ska ha det till. XD. Ja, ska jag vara lite orättvis och ge syrrans lag fördel tkr ni? Haha, ne jag känner att jag inte riktigt är på fusk-humör. Även om det hade varit redigt skoj. :) Ärlighet varar längt.

btw, har ni kollar in michel phelps (stavningen är jag inte hundra på!) i os simningen.
Killen är grym. 4 guld - 4 världsrekord. 11 os guld totalt i livet. Fyfan vilken känsla att vinna ett os guld. Handbollsdamerna har det ju inte gått så bra för. Att dom skulle förlora mot korea var tydligen väntat men eftersom dom var så jämna i början och t o m ledde hade man ju sina förhoppningar.

Puss& Kram Steffi

Kommentarer
Postat av: sara

jo samma hära:)

men gratisbio tycker jag är roligast, när man väll får biljetterna, pengatr eller pressentkort på hm osv

du borde gå med:)

2008-08-14 @ 12:21:38
URL: http://youngwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0