The road to the life.

Reaten av familjen kom nyss hem från stan. Bad dom köpa et tshirt till mih vilket dom gjorde. Har tyvärr ingen bild på den om hittar ingen på bikboks hemsida heller så. Mybad.

Skolan - Tråk, Tråk & Tråk som vanligt. Inte kul som sagt. Svnne är ju fan sjuk i huvet. Han tänker ju med röven innan han säger ngt. Ha bad mig att suga av honom! (Han menade att jag skulle damsuga bort allt damm o skit från trä. Men ändå. FETT SJUK!) So var ngt otroligt kul när Monkan försökte skriva samma ord typ 10 ggr men krev fel hela tiden. Till sist blev det Mongo jobb vilket inte heller var rättstavat. Ja, spanskan var ju rätt kul delvis också. Nu tror jag det här får duga för mig. Jag ska in i duschen osv.

Ha.det. S


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha,svennne höll på på våran slöjd också sen xd

2008-08-27 @ 21:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0