17 december.

Idag skippade jag skolan. Jag känner mig inte bra... Hostig som fan och huvudvärk till tusen. Jag har fått i mig något virus som bara inte vill släppa. Det är så sjukt jobbigt. Jag antar att det inte blir någon handboll för mig ikväll heller. Eftresom jag fyller fjortis (14) imrgon vill jag känna mig frisk. Eller, frisk vet jag inte om jag kommer hinna blir men piggare i alla fall. 

Jag vill ha pengar. Så alla ni som har tänkt köpa något. Gör inte det! Jag vill få pengar så jag kan köpa mina fina klänningar från Gina Tricot. När jag var i Måndags med Ankan, Josse och Julia hittade jag typ 1  miljard vackra klänningar. Jag måste köpa mig något fint att ha Jul/Nyår. Det är ju snart. Fan vad jag längtar. Nu när man börjar blir äldre är det inte längre julklapparna som är det viktigaste, (visst, dom är grymt viktiga. Annars är det inte jul!) men det är mer, och mer gemenskapen och stämningen som betyder något.

Nu ska jag gå ner och ta mig några koppar te för att över huvud taget kunna säga ett ord till mina kära föräldrar och sen ska jag lägga upp lite vinter bilder jag har tagit. Dom har inte hunnit komma upp på bilddagboken heller. 

Puss &Kram S

 

Kommentarer
Postat av: Ankan

Du måååste komma imr !!<3 :D kryya <33 :)

2008-12-17 @ 14:08:25
Postat av: steffie

haha <3

jag lovar! <3

2008-12-17 @ 14:19:50
URL: http://stephaniedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0