19 december.

Jaha, då har man kollat klart på Twilight för 8 gången nu då. Vad säger ni, beroende? Men jag kan ju inte vara utan den. Rob Pattinson är redan klar för 2 av de 3 uppföljarna. *dör av lycka*  Fattar ni hur mycket jag längtar.

Igår blev det inget inlägg. Eller, det kanske blev det och jag inte kommer ihåg det. Bloggen har ju strulat lite. Jo, men jag hade ju faktist födelsedag igår så jag får väll skylla på det. Jag hade 3 andra saker i huvudet! Gissa vilka... Haha. Men serriöst, gissa!

Skolan idag var ju inte ett dug jävla nödvändig om vi bortser från att vi fick våra betyg som tog 10 sekunder. Julspel också. Vafan, tror dom själva att elever som går i högstadiet vill se ett julspel. Räknade inte hur många gånger jag gäspade men det blev väll runt 10.

Vågar jag skriva upp betygen på bloggen? Jag tror att jag gör det va. Hoppas att någon fattar intresse. Haha.

Bild - VG
Biologi - G
Engelska - VG
Fysik - G
Geografi - G
Hemkunskap - VG
Historia - G
Idrott - VG
Kemi - VG
Matte - VG
Spanska - VG
Musik - G
Religion - G
Samhällskunskap - G
Slöjd - VG
Svenska - VG
Teknik - G

Visst ser det ändo hyfsat bra ut? För att vara höstbetygen.

Nu blir det träning snart. Så jag ska packa och dregla lite mer vid tanken på Joe, Nick, Kevin och Rob. Haha.

Puss &Kram S

Kommentarer
Postat av: ERIK

3 år för att ha medborgarsakp vet du väl? ;D han har bott här 1 år... :P

2008-12-19 @ 13:56:01
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0