2 december

Tjollahopp!

Ännu än dag i skolan var nu avklarad. 22 dagar kvar til jul! OMJ! Längtar, längtar ännu mer, längtar mest. Haha.
Inget speciellt i skolan idag. Men det är det ju aldrig. Eller jo, kankse. Det var speciellt för mig i alla fall. Kollade på Rachel Ray på lunchen. JB var typ med. Deras mamma iallafall, Denise. Värdens lyckligast mamma i mina ögon. Men det var ett gammalt avsnitt eftersom dom sa att Kevin var 20. Eller gammalt & gammalt. Några veckor iallafall. Dom hade spelat in finste klippet till henne. *tårar*. Haha, och Ankan missade det eftersom hon var hos doktorn med sin häst. PAYBACK! Haha.

Hur som helst så jag vi nu i vilket fall bestämt att vi åkter så längt bort som det behövs för att se våra favvo bröder när dom har sin world tour 2009. Kommer bli fett skojigt! Jag drömmer! Fett overkliga bilder glimtar förbi i mitt huvud. Haha, låt mig drömma vidar people!

Nu är det träning. Men tisdagar är ändå rätt så roliga. Måste packa nu så att vi kommer i tid till samlingen...

Pus &Kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0