3 december.

Varför har inte mitt inlägg från igår kommit upp på bloggen? "2 december"

Skolan idag. Ankan var sjuk så jag hade ingen att prata älsklingar med. Haha. Det är sjukt jobbigt. Men jag överlevde med nöd och neppe. När jag kom hem låg det ett palet från CDON i brevlådan. Jag skrek typ.
Den innehöll:
Fanbox med: • CD - A little bit longer • Armband • Märken att sätta på t.ex väska • Väska • T-shirt.
Sen köpte jag förra skivan också. CD - Jonas Brothers

Nu i juletider tänkte jag lägga in en vackar jul låt av JB. Ja, det är ju Nick men det är precis lika fint! Lyssna här.

Snart är det träning. Vi får se hur det går eftersom jag har ganska ont i låret. Men jag tränar i alla fall om inte det blir allt för tuff smärta. Det låter som om jag brytigt benet men det gör grymt ont att ha sträckt något i benet och sedan behöva springa länge.

Puss &Kram S

Kommentarer
Postat av: ankan

KUUUUUUUL att du har fått paketet : ) <3 Jag har ju inte heller ngn att snacka Jb me haha xD <33

2008-12-03 @ 16:56:58
Postat av: Ankan=)

Kunde inte kommentera inlägget nedanför, därför skriver jag kommentaren här till 2 december : Vi MÅSTEEE fan se deras World tour live Steffii!!!! LOVELOVELOVE :) <3

2008-12-03 @ 22:11:59
Postat av: Ankan=)

Kunde inte kommentera inlägget nedanför, därför skriver jag kommentaren här till 2 december : Vi MÅSTEEE fan se deras World tour live Steffii!!!! LOVELOVELOVE :) <3

2008-12-03 @ 22:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0