Bingolotto-uppesittarkväll.

Bingolottos uppesittarkväll - varje år dagen innan jul. Fyfan, kan man ha tråkigare på kvällen innan julafton. Vad är det för jävla folk med då. Nicklas Whalgren? Benjamin Whalgren? Hans Whalgren och hans fru som har varit gifta i 50 år. JAG BRYR MIG INTE! Jag vet, varför kollar du då? Men vad ska jag göra ikväll då. Sitta och glo in i väggen? Ne, skulle inte tro det. Danny kommer fan bli min räddning den här kvällen. Snyggot är ju med. 

Just nu skulle jag behöva en dos Jonas Brothers. Jag har knarkat Burnin' up idag. Kärlek, kärlek, kärlek. 

 

Puss &Kram S

Kommentarer
Postat av: Filiflippan

Grattis Stephanie!

Du har blivit Veckans Blogg på www.filiflippan.blogg.se

Titta in på min blogg och njut när du ser att det är ditt namn som står under Veckans Blogg.

Grattis!

2008-12-23 @ 20:56:43
URL: http://filiflippan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0