Dan före, dan före, doppare-dan. (Eller hur heter det?)

Igår blev det inget inlägg, sry för det men jag var i stan sen är det ju masser med julstök som ska hinnas med. I alla fall så hittade jag ett par riktiga fynd. Maxi skulle typ sluta sälja Isadoras smink så jag köpte rouge (som inte är allt för billigt) för 30 kr. Det är fett billigt! Sen köpte jag även:

Linne - Gina Tricot
Tunika - Gina Tricot
Benvärmare (vita den här gången) - Gina Tricot
Ögonskugga (Viva la Diva) - Lindex
Foundation (maybelline affinitone) - Lindex (jag rekomenderar den!)
Foundation "svampar" (som bara jag säger?) - Lindex

Och julklappar till "julklappsspelet" med släkten. Jag har skippat att köpa till familjen iår. Jag känner mig jätte dryg men jag har inte haft tålamodet att leta klappar till 10 pers. iår så då har jag inte köpt till någon istället. ??! Sen är mina syskon så små att jag inte får något tillbaka och då suger det att köpa till ungarna. Haha.

Idag måste jag in till stan igen. Gina glömde ta bort larmet på ett av plaggen. Fattar inte varför det inte larmade? Jaja.

Puss &Karm S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0