Rummet.

Bara för att jag inte har något vättigt att skriva om för tillfället tänkte jag lägga upp ett par bilder på mitt rum. Hoppas någon håler sig vacken till sista ordet av den här texten.



Här har vi min soffa, som ni troligtvis ser. Spegel, kartongerna som datorn låg i (har inte hunnit plocka undan än) och lite annat smått och gott. 



Vi förflyttar oss 15 minuter medurs. Fönstret, som jag inte har en aning om varför det är öppet. Jag tyckte det var lite kallt här inne. Ja, mina vackra gardiner och min fin fina stjärna som hänger där få grund a den stundande högtiden. Haha. Min uppsättning med JB kläder ser ni där framför garderoben.



Utterligare 15 minuter medurs och vi kommer fram till min vackra fondvägg. Jag diggar den här tapeten stenhårt. Vetifan asså, men det är grymt snygg i mina ögon. Haha. Min fiina säng med bänk / bord bakom. Spegel, smink, you name it.
Jag ahr half
Ja, där har ni en snabb genomgång av mitt rum. Inte mycket men det duger gott och väl för mig. Jag vet inte kommer komma in ett till inlägg innan tolvslaget så jag vill bara önska alla en riktigt god jul! Ha det bra så hörs vi snart igen.

Jag ville bara tacka alla som idag har kommentarat hur mycker som hellst. Jag har haft 90 unika besökare vilket är helt otrolight för mig. Era kommentarer värmer verkligen.

Puss &Kram S

Kommentarer
Postat av: Sweet life style

God jul! (:

2008-12-23 @ 23:40:44
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0