TWILIGHT <3

When you can live forever,
what do you live for?


Shit, jag har precis kollat på Twilight. Herregud, vilken film. Jag fullkommligt ÄLSKAR DEN! Robert Pattinson är grymt jävla snygg i filmen! *svimmar*  Fyfan! Visserligen har jag kollat på den i världens minsta bild och med halv taskig kvalitet så det är ingen som vill kolla in den på bio med mig? I helgen kankse? Man måste ju i-och-för-sig vara 15 men jag kommer säkert in i alla fall. Jag bruker verka äldre? Ärligt talat - SE DEN!!!!



Filmen kommer överlägset att vara min nya drog ett tag framöver!

Om ett par timmar är jag officiellt fjortis! Haha. Till min förvåning är jag inte alls lika sprallig som jag brukar vara dagen innan jag fyller år. Haha, jag har väll växt ifrån det där stadiet.

Nu börjar pappa be mig att kliva bort från dator ett tag. Jag har ju suttit ett par timmar nu. Haha, jag kommer få fyrkantiga ögon som dom alltid säger. Och det vill jag verkligen inte ha!

Puss & Kram S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0