Twilight - IGEN!

Jag sätter 100 kronor på att ni är trötta på att höra om mina olika beroenden. Jonas Brothers, Twilight, Halstabletter och allt annat. Men ändå sitter jag här, med twilight rullade på en annan sida. Edward (hetaste vampyren någonsin i världshistoren!) har inte hunnit komma in i handlingen ännu så jag har lite tid att skriva på. Haha. Innan han är med är det igentligen inget att se och det tar ett par minuter.
 
Hur fan kommer det bli när min dator kommer då. Alla kvällar = Twilight kvällar?

Träning var slapp. Men det var en sorts träning vårat lag behöver med tanke på alla skador. Jag bara känner hur jävla ont min rygg gör. Fast det vet jag inte om det har något med handbollen att göra. Jag har börjat sova konstigt. Men det är inget jag ska börja berätta för er om.

Puss &Kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0