Veckans låt?

Jag tänkte börja med att lägga upp veckans låt. Eftersom jag brinner så mycket för musiken så vill jag gärna att ni ska kunna dela det med mig, typ. Haha. Eller ja, ta del av det jag lyssnar, känner och tänker på. Det blir såklart en blandning mellan gammlat och nytt.

Vad säger ni, ska jag försöka lägga upp det varje måndag för att visa er vad det är jag har lyssnat på den gångna veckan.

Jag kör igång med en direkt och sedan får ni lägga en kommentar på om ni gillar det eller inte.

Paramore - Decode
 

Puss &Kram S

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag gillar det inte! Jag älskar det! Vilken film är dom delarna som inte är med i Twilight ifrån? kanske du inte vet men...

2008-12-30 @ 19:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0