Hur orkar du?

Matchen tänker jag fan inte äns prata om. Vi kan säga att jag inte äns spelade för jag var väll inne på plan 15 minuter typ.

Palla att jag får en anonym kommentar på bdb där det står:
Anonym 19:nov, 19:08
är det ända du kan eller?!?!?
att lägga ut bilder på JONAS BROTHERS hela tiden!!!!
fan du har väll inga andra bilder eller!?!?!?!:O:O:O:O:O 
 
- för det första fattar jag inte äns hur du orkar kommentera om du stör dig så jävla mycket!
- Mogna lite!, palla vara anonym. Eftersom du är anonym har du väll inte äns bilddagboken och därför inga bilder att lägga upp! Så palla klaga!
- Vafan, jag lägger väll för helvet upp vilka jävla bilder jag vill? Nu råkar det vara så att jag älskar Jonas Brothers mer än du älskar ditt jävla namn anonym och jag har för tillfället inga bra bilder att ladda upp!

Som jag sa, mogna lite!

Puss &Kram S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0