Jag suger på att uppdatera?

Aaaahh, jag blir så arg! Jag orkar inte med att skit längre. Det är ju fan bara datorn för mig hela dagarna på sistone. Skolan förstör mitt liv! Hade utveklingssamtal idag där jag pratade om det här. Vet inte hur i helvete det kommer sig att jag börjar parat med mitt hat-objekt Silvana Pedersen om att jag blir as trött av skolan, men jag gjorde det.

Jag förstår inte hur vissa lärare tänker... Jag får MVG på proven sen har jag bara G+ som ett tillfälligt betyg? Hallå? Förklaring tack! Dom skriver att jag måste vara med aktiv i diskutionerna på lektionerna. Vafan, jag är jävligt delaktigt. Jag har nästan alltid något att säga! Fyfan vad damp jag får!

Träning gick väll okej? Inte så myckat att säga om den. Nu ska jag kolla in lite stuff angående mitt favoritband.

Puss &Kram S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0