Johan is out!

Då var det Johans tur att lämna Idol. Långt inom mig vet jag ju att han aldrig skulle kunna bli en idol men jag ville ändo inte att han skulle åka... Ne fy, jag blev fan ledsen när dom ropade upp hans namn. Det erkänner jag.

Men gud, jag trodde jag skulle dö av skratt när tjejen längst fram för dampryck av att Johan ställe dig framför henne och sjunger. Visst jag ska väll inte säga något. jag kan inte föreställa mig. Jag hade svimmat om Jonas Brothers kom in genom dörren och ställde sig och sjöng för mig. OMJ! Men ändo... Sen, ofta hon hete Anna Lisa. Jag lovar att hon fick black out och Anna Lisa var det första namnet hon kunde komma på. Människa kunde ju inte andas. Haha!

Men ja, jag orkar inte dra dagen nu! Klockan är kvart över 12. Det kommer imorgon istället.

Puss &Kram S

Kommentarer
Postat av: Ankan

haha du ve när Johan åkte du Svimmade Anna-Lisa hahaha ! & hon hette Anna-Lisa de stog i tidningen om det !xD haha

2008-11-30 @ 23:07:59
Postat av: steffie

haha, javet. det är sjukt. xD

2008-12-01 @ 16:25:12
URL: http://stephaniedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0