Min gud...

Fyfan, jag och ankan is the kings när det gäller Jb. Haha, matten var fan roligast. Ne, där ljunger jag. Hela jävla dagen var roligast. Jag har i alla fall rätt ut en sak som jag nu är bombsäker på. Jag är otroligt lätt påvärkad. Jag kan inte sluta prata, lyssna, tänka och allt annat man kan göra med JB. Fyfan asså. NI ÄR MITT LIV!

Jag hittade största hataren på youtube. En ful jävla unge som klagar på allt man kan inom området jonas brothers. AHHH! Jag kan lägga in en länk sen.

Idag var det meningen att jag skulle fokusera och plugga men hur fan ska jag kunna det... Jag måste ta tag i det nu. Jag har ju både Kemi och SO i veckan. Så det här inlägget slutar här.

Puss &Kram S

Kommentarer
Postat av: Ankan=)

Men jag håller med ! Dom typ äggeeer sönder ! :D <3333

2008-11-13 @ 19:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0