Affraid of the world.

Kan ni gissa vad Ankans och mitt samtalsämne var idag. Haha, ja alla ni Joe Jonas kan ge er själva en klapp på axeln. Rätt gissat. Fan asså. Måste ju lägga in en bild också. Även fast det redan har kommit typ 5 idag.
JJ är mitt och ankan nya symbol för Joe Jonas. Haha.



Engelska prov i skolan idag. Det gick ganska bra faktiskt. A och jag lovade varandra att inte lämna en ända ruta tom. Chansa hej vilt om vi inte kunde, + att vi gjorde det för Joe. Serriöst, nu ska jag försöka att inte nämna Joe här på bloggen i 1 vecka. Vi får se om jag klara det. Haha, jag chansar på att jag kommer faila...

Träningen var slapp idag, mest teknik. Men det behövs ju det också. Måste plugga fysik imorgon.

Puss &Kram S


Kommentarer
Postat av: Ankan)(

2008-10-08 @ 21:34:06
Postat av: Ankan=)

SNYGGGGIIIINNNG <33333

2008-10-08 @ 21:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0