Efterlängtat.

Olet kaunein,
olet hienoimmista.
Silti se on sinulle, joka satuttaa sydäntäni.

I skolan var det idag mentordag. Det sög hårdast men jag, Ankan och Josse ägde ut allt och alla ändå. Haha, vi gick aldrig tipspromenaden utan fyllde bara i lite och fick iallafall mest rätt i klassen. Vilket belönades med var sin chokladboll. Haha, fan vad vi är bäst. Dagen rullade på, fick även redan på morgonen att vi hade foto på eftermiddagen. jag menar, hallå... information tidigare tack. Hem sen iallafall...

Jag har hittat min mobil! Efter att den varit borta i 2 månader var det riktigt skönt att äntligen ha något att stressa ner fingrarna med. Jag har varit totalt mobillös. Herregud! Ja, så nu är det bara att smsa och ringa på igen. har mitt gamla vanliga nummer. Vill ni ha är det bara att fråga... (om ni tycker att n har behov av att ha det förstås.) Ska gå och äta tacopaj nu. 

Puss &Kram S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0