Fan också!

Hösten är en riktigt vacker årstid men regnet är en bonus jag inte behöver...

Sen uppdatareng. Jag vet att jag lovade att skriva hur det gick direkt när jag kom hem men pappa tvingade mig att plugga. Det blev lika... 13 - 13. 1 mål för mig, men det kunde ha blivit 3. Brände 2 straffar. Det är fan sjukt. Jag brukar alltid vara säker när det gäller straffar. Sen gick det bara åt helvet idag. Fyfan.


Kom hem och pluggade som jag sa. Engelska och Fysik. Ska inte påminna mig för mycket om skiten. Så vi lägger det åt sidan. Pizza på kvällen.

Jag kommer skrika snart! Christian och Vendela skriker och "brottas" igemter mig. Det är såååååååååå irriterande.

Nu måste jag dra mig till sängs. Det är ju en dag imorgon också.

Puss &Kram S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0