Hemma igen.

Jaha, nu var jag hemma från sm igen. Jag vill bara förbereda er redan innan att jag länner att det här inlägget kommer vara ganska långt. Så, då var ni förvarnade.

Åkte ju igår, Lördag. Första mtchen spelades mot Haninge. Matchen slutade 17 - 16 eller något. 1 mål för mig. Tove blev matchens lirare, och fick en tvål. Jag menar, serriöst. Vafan ska jag med en jävla tvål till. Aja, nästa match spelades mot Skogås. Grymt bra lag så vi förlorade med 25 - 11. 2 mål I think. Fridar blev matchens lirare. Och fick sin jävla tvål som hon numera älskar mer än något annat. Nästa match som spelades 10.30 idag spelades mot Göksten (anteckna namnet!) som slutade 11 - 8. Vilma matchens lirare. Sista matchen mot Ramunder var fan ett måste att vinna. Och det gjorde vi också men bara med 8 - 4. Tove matchen lirare igen. Grattis ni som blev det. Vi har största problemen med att spela mot lag som inte kan spela handboll. Men så länge vi vinner skiter jag nästan i det.
Vi hade grymt kul tjejer. 

   
Jag älskar tjejer! <3



Jag älskar er tjejer! <3

Helgen vart hur som helst lyckade eftersom jag spenderade den med mina favvorit tjejer. Jag älskar er över allt annat! <3

Puss &Kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0