I love you and me together.

Hörni, skriv under här så att Jonas Brothers kommer till Sverige.
Haha. Det är ju värt ett försök...

Skola idag som alla andra vardagar. På lunchen började vi komma på A walk to remember. Det är nästan 2 veckor sedan jag kollade på den senast så ja,  jag typ längtar as mycket till måndag nu. Haha. Beroende? Träningen gick åt helvete eftersom min fot dampade till max. Jag fick sitt vid sidan typ halva träningen (Men då hade jag och fiffi damp istället <3). Fan, jag hatar det här. Förut var det jumsken och nu är det foten. Tar det aldrig slut? Jag får värsta "skolk" känslan av det här. Och sen är jag grymt förkyld också. Inte har jag turen på min sida iallafall...

Puss &Kram S


Kommentarer
Postat av: Ankaaan :P

jag skrev på namninsamligen ;) <33 kan ju alltid hoppas att dom kommer ;) <3

2008-10-22 @ 14:19:49
Postat av: stefffi

jaa, man får väll hoppas. xD

2008-10-22 @ 16:47:50
URL: http://stephaniedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0