Kanelbullendag. Wiiiie.

Haha, ja, idag är det kanelbullens dag. Jag tror jag läste någon stans att det är 6 året vi firar denna godsak med en helt egen dag. Tycker ni att vi behöver det? Att alla ska ha en orsak till att pressa i sig masser med socker och skit. Haha, men varför klaga? Jag ska väll inte säga något. Jag kommer säkert att äta en, varesig jag vill det eller inte. Mamma och pappa har säkert köpte hem ett par stycken som vi ska äta upp när kvällen börjar närmar sig.

Dagen har varit slapp. Vaknade vid halv 11 typ då jag tog mig lite frukost. Kollade ytterst lite på Fab 5 eftersom pappa ville ha en lugn morgon. Men lugna mornar händer inte ofta hemma hos familjen Dahl, det kan jag lova. Stack ut för att fota lite i höstvädret. Men bara för att jag hade bestämt mig för att göra det finns det inget att fota. Alla löven var antingen brun (usch vad fult!) eller ihopkrattade i en ful jävla hög så min fantasi tog slut. Så jag drog mig tillbaka in i värmen. Eller, riktigt så kallt är det ju inte än. Men det börjar närma sig att ta fram både vantar och halsduk. Vantar har jag faktist använt några gånger iår men "värmen" kom ju tillbaka för en kort stund förra veckan så jag la tillbaka dom i byrålådan.

Nu kan jag inte skriva mer. Även fast jag vill. Vi har 2 prov nästa vecka. Fysik och Engelska. Serriöst, skjut mig! Värst ämnena jag vet. Dom 2 ämnen jag har störst problem med att plugga till. Engelska är ju dom flesta ändå rätt bra på så det är ett sånt där ämne man är bra på men ändå måste plugga till. Och då går det inte. Usch. Sen finns det alltid någon roligare som gör att man försvinner bort från högen med papper, böcker och pennor i sägen. Ska vi säga att datorn är ett av dom sakerna. Nej, nu ska jag fasiken sitta ett tag med skiten och lära mig något.

Kände att det här blev ett riktig långt inlägg. Om ni orkade läsa allt meddela det till mig så jag vet om jag kan fortsätta med den här längden? Eller om jag ska korta av det. haha.

Puss& Kram S

Kommentarer
Postat av: frida

lääääste ;)

2008-10-04 @ 17:34:43
URL: http://friiidaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0