Ligga kvar i sängen dag.

Jävla, idag är jag sjuk och det suger. Men det blir ju en hel dag med JB och film så jag kommer nog över att jag hosar oavbrutet och måste gå och snyta mig varje minut. Jag funderar på att gå och hämta mig lite glass för att lindra smärtan i halsen. Annars kommer det inte att finns någon hals att ha ont i kvar när dagen är över.

Förut nördade jag JB - Hold on till exempel, sen kollade jag på Camp Rock, och nu tittar jag på The Notebook eller vad den heter. Fan, dag framför dator eller vad är det som är pågång? haha.

Nej, nu ska jag gå och hämta glassen. Gott! Vad ska vi ta för smak då? Vanilj? Choklad? Päron? Kanske lite av allt? Jaja, vi får se. Jag åtekommer väll förmodligen senar idag...


Puss &Kram S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0