SM... <3

Ja, ni som läser min blogg regelbundet har säkert inte missat att jag drar iväg på Sm i helgen. Jag är inte helt säker på om jag kommer hinna uppdatera imorgon innan jag åker men hoppas, hoppas. Något som suger något enormt mycket är att jag är sjuk nu när vi ska åka iväg. Men det skiter jag i, jag ska in i den där jävla bussen och jag ska med till Eskelstuna om det så är det sista jag gör. Haha. Aldrig att jag missar det här. Vi kommer ha det bäst tjejer!

Dagen började ju med skolan. Musik, vi redovisade kompositör skiten. Det gick ganska bra tycker jag. Sen bad. Haha, josses mamma skjutsade upp oss. Fan va lata vi är. Jag var ju inte med eftersom jag är så pass sjuk. Måste ju för i helvet bli frisk någon gång. Ja, dagen avslutades med SO prov. Även där hade jag hjälpa av den mäktiga JJ kraften. Och jag höll löftet. Efter det blev det Träning - Handla tills imorn - Kolla på systers träning (det som var kvar) - Hem och käka.

Ne, nu måste jag gå och packa det som är kvar. Jag får ju inte glömma något. (Jag kommer säkert göra det iallafall...)

Puss &Kram S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0