There is more of life.

When you love someone and they break your heart,
don't give up on love


Jag kom hem från träningen för ca 1 och en halv timme sedan. Idag var jag ju inte med eftersom jag är sjuk men jag var iallafall där och kollade. Hade kul med Lin och Amanda som inte heller vad med istället.

Jag började skriva på det här inlägget för typ 30 min sedan men JB är sen stor orsak till att det inte har bivit klart. Jag sitter ju bara och kollar på videor hela tiden. Guuuuuud, vad dom är snygga! <3

Går nog och lägger mig snart så att jag kan gå till skolan imorgon. inte för att jag vill men jag måste bli frisk! Det är ju SM i helgen. Jag tar självmord om jag inte kan följa med på det. haha...

Puss &Kram S

Kommentarer
Postat av: frida

DU KAN FÖLJA MED. PUNKT SLUT!"

2008-10-16 @ 15:56:04
URL: http://friiidaru.blogg.se/
Postat av: steff

ja, det måste jag kunna!!! <3

2008-10-16 @ 17:28:26
URL: http://stephaniedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0