Video girl.

Jag har bara 24 poäng kvar till mitt presentkort på Kicks så kan inte ni alla bara hjälpa mig få ihop dom. Ni behöver bara registrera er. inte vara aktiva. Snälla, registrera er här. Tack!

Dagen har typ gått ut på att städa. Mitt rum ser ut som ett helvete och jag är verkligen inte typen som det går snabbt att städa för så ja, ni kan väll räkna ut själva hur det går. Haha.

Min förkylning vil bara inte släppa. Hur mycket te och allt vad det nu är jag dricker så ska den bestämt sitta kvar. Det är riktigt jobbigt vill jag lova. Jag sjunger ju på mina älskade Jonas Brothers låtarna hela tiden så jag låter som en strypt höna... Haha.

Puss &Kram S

Kommentarer
Postat av: Ankan=)

Jonas Brothers<333=)

2008-10-31 @ 18:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0