After all my pain.

Som ni ser har jag gjort om lite. Vi får väll se hur länge det håller sig. Jag orkar inte gör några stora förendringar så det här får duga tills jag kommer på något nytt.

Skola. Mentortid. Det måste vara det segaste ämnet någonson. Skut mig säger jag bara! Några afrikanska människor  kom och sjöng på morgonsamlingen. Från Tanzania eller? Ankan och Josse bara stod och garva. DET ÄR HYGGLIGT! haha. ja sen flöt det väll på. American pie på lunchrasten. ÄGER! & Matt är så jävla snygg.

Nu ska jag iväg i hyra film. Vi får se vad det blir. Många åsikter här hemma. haha. btw, matteprov imorn. Någon som har ett tips på hur man ska kunna plugga matte. et går bara inte. Hoppas jag kommer på något

Love S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0