Deep down, undergrown.

Ja, ännu en gång måste jag be om ursäkt för att jag inte har uppdaterat. Jag blir riktigt arg på mig själv när jag inte gör det. Men den här veckan har jag faktist tyckt var lite stressig. Handbollsträningarna har börjat igen, och den här gången på riktigt. Jippie. Ätligen måste jag säga. Dags att få tillbaka kondisen. inte för att jag någonsin har haft någon men... haha. Onsdagsträningen var riktigt pinsam - & jag var inte äns med. Jag var 100 % säker på att träningen var halv 7 så jag kom dit då me det visade sig vara halv 6. Jag skämdes så jävla mycket. haha. så jag gick aldrig in utan följde med mamma o pappa till stan för att köpa en garderob till syster.

Skolan tar det ju inte långsamt fram nu i början iallafall. redan nästa veckan har vi 2 prov. So + Biologi. Ganska mycket vi ska kunna också. Eller beror den känslan på att jag inte har pluggat något än? Hur som helst så är det baera att kämpa på. Jag kan ju inte presis bestämma att jag inte ska göra dom. Min framtid står ju faktist på spel här. Herregud. Man får ju lite ångest när man tänker på det så. Att ett prov kan bestämma vad som ska hända i framtiden. Önska mig lycka till.

Puss & Kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0