Fan, nu händer det igen.

Nu har det gått dagar sedan den sista uppdateringan här igen.  I´m sry.

Fick en kommentar igår om vad det är jag tränar. Jag trodde jag hade berättat det (jag kankse har) men jag spelar handboll i Värdens bästa lag! Fyfan, vad jag älskar tjejerna. Puss på er! ♥

Ja, min mobil saknas fortfarande. that sucks. Har kollat lite på blocket och tradera på någon billig eftersom jag förmodligen inte kommer få en ny. Men nu så hittade jag en ny mobil för 12 hundra på elgiganten. Samma funktioner som på min "nuvarande". En walkman. Vi får se vad pappsen säger. Hoppas, Hoppas, Hoppas.

Snart är det träning. Handboll. haha. nu vet alla.!

Puss& Kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0