FAN!!!

Handbollsmatch idag. Kom väll hem för ca 1 timma sedan. haha. men varför skulle det vara intressant!? Matchen var ju ingen höjdare tkr jag, + att mina jumskar la av helt. Sträkte mig på träningen i tisdags o nu ville dom inte dom samma sak som mig. Efter som vi på slutat blev kort om spelare fick jag hoppa in trots min skada. Det var inte smart! Nu kan jag knappt gå efter att ha fått ett ben rakt in i jumsken. Så det blev "spelförbud för mig." Tränarnas order. haha.

Duschen var klar och jag drog iväg till nästa match men den här gången var det inte jag som spelade. Fotboll i malmslätt. Alexandra spelade. I regnet. Men där gick det bättre. Dom vann med 2 - 1. Jag verkligen såg hur som fick slita för att bollen skulle komma någon stans. Den stannade i vattnet. Ibland blir jag riktigt glad över att jag valde en inomhus sport. haha. Blir väll att äta något gott och mysa framför tv.

Hoppas verkligen att ni kan vara så gulliga och gå in här. Ni får gratsi presentkort på kicks. & Vad jag vet så blir väll dom flesta tjejerna glada över gratis smink! eller? 
http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=30209

Puss& Kram S


Kommentarer
Postat av: friiiiiiidar

matchen var väl bra för att va första matchen.

dock inte bra med dina jumskar (stavnig).

2008-09-06 @ 15:58:06
URL: http://friiidaru.blogg.se/
Postat av: Anonym

missai nt emina frisörtips:)

2008-09-09 @ 00:08:50
URL: http://youngwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0