Filmkväll.

Okej, jag lär nog få damp ikväll så bli inte förvånde om mitt ordval blir lite mer "argt" om jag skickar in ännu ett inlägg. Christian har 1 kompis här och Vendela har 2. Fullt hus kan man säga då. Så vi är alltså 10 personer här. Hörde precis att mamma glömt köpa kaffe och att hon får ont i huvet när hon är utan. Beroende? haha.

2 filmer ikväll.men jag anar att ingen av dom kommer vara bra. Vendela + kompisar valde någon bratz-film. Och Christian + kompis har väll något tecknat. Serriöst. Jaja, jag får väll kolla hur det blir.

Puss &Kram S


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Kolla in vilket jättebra erbjudanden som finns på min sida just nu!

Superfina örhängen för bara 97 kr!!!



Ha en trevlig helg :)

2008-09-27 @ 20:30:36
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0