Find my life and give it back.

Jag kan bara inte få den ur hjärnan. den har fastnat. Jag pratar om Ella elle'a. Jag tror helt ärligt att jag inte är den ända vars hjärna den har fastnat i. Det är otroligt. Hur man dag ut & Dag in kan gå o sjunga på samma jävla låt...

Skolan idag. Jag o ankan ägde ut allt. haha. fett roligt. Ni vill inte veta för våran humor är så jävla sjuk. Serriöst. Jag skrattade tills jag fick kramp i magen. Ne, det är en lögn, Jag fortsatte skratta när jag fick kramp. haha. Igentligen är det ju träning idag men jag har ju spel o träningsförbud elr vafan det är så, nejnej. Jag stannar hemma och pluggar till So/ No prov. Håller på med att designa en tröja som jag kankse ska beställa. Björn vetni. haha. det är bara tat inse, han är typ "ute" men jag älskar snubben. Nu ska jag ta o anrunda det här inlägget.

Puss & Kram S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0