Förlåt för uteblivande uppdateringar.

Vi kör en snabb uppdatering av vad som hänt i veckan eftersom jag inte har varit aktiv.

Torsdag:
Var bmed josse och fridar efter skolan.  Åkte på sekriterar utbildning på kvällen 16.30 - 22.00. Sömnpiller vill jag lova.

Fredag:
Skolan o sen träning som jag inte varmed på. Mina jumskar sabbar fan allt. Sen iväg till Vendelas läger där mamma hade låvat att jag skulle gör en tipspromenat så torsdag kväl efter utbilningen fick ja sitta uppe en timme och göra klart det! SUG! haha. en tv kväll.
nu måste jag dra.

Lördag:
Är med fridar o josse. Blir iväg på bio snart om allt går som planerat. Så nu måste jag dra.

Puss &Kram S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0