I'm sorry but i can't help it.

Sry läsare.
Min senaste uppdatering var väll för sisodär 1 vecka sedan. I'm sorry but i can't help it. Har varit riktigt upptagen. Jo, jkag vet vad ni tänker. Klar att hon måste ha 10 minuter extra att skriva på och ja det har jag haft. Men det är alltid ngt som kommer i vägen. Ni vet. Man vill se klart tvprogramet, man måste göra disken osv. Alltid är det ngt. Men vi kör en lite snabb uppdate på de sista dagarna.

Ljungsbro marknad har ju varit som dom flest säkert har uppmärksammat. Fick bemanna tivolit mellan 9 och 11 fredag kväll. ingen hitt vill jag lova. Men, kulmed er alla hade jag iaf. Det vill jag lova. Sen lördagen då. Marknade men Tove, Fridar o Josse. kul men köpte inget. Alltid samma skit ju. xD Sen helm till Josse där Tove o frida kom efter att dom hade varit hemma o ätit. Alltidskoj med er. <3

jo, träning i fredags. Så jävla skönt att vara igång. Det gick ju skit eftersom första bollträningen men vafan. Alltid gött med handboll.

Ja, det var allt för mig.
Puss& Kram S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0