Livsfarlig cykeltur!

Skolan, och måndagar betyder ju film hemma hos ankan. Men cykelturen dit var inte helt smärtfri. Ankans cykel + skjutsa 3 = självmordstakar. Det är något fel med bakhjulet så hela skiten bara vinglar. Haha, det är knappt att cykla själv på den. Men vi kom ju dit efter många minuters kämpade med att inte ramla av.

Sen tillbaka, spanska. Suuuuuug! Sen SO. Suuuuuug det med! Men sedan hem eftersom våran svenska var inställd. Sånt gillar vi. Mer av det! Kollade på A WALK TO REMEBER! Jag har serriösa problem med den filmen! Det går inte! Vafan ska jag göra! Alla som tycker att det normalt att man kollar på samma film ca 2 gånger per dag varje dag i veckan kommenterar det!

T-shirten kom idag också! En kul grej bara. I (L) Björn! Fast det kommer nog bli ett nattlinne för jag hade typ inte varit uppmärksam på vilken storlek som var ivald så gissa vad det blev då? XL. Smidigt Stephanie. Jag får sy in den. haha. Var uppmärksamma på sånna saker ni som beställer från internet. Det kan gå åt helvete annars. Jag kan inte hitta kamera kabeln så jag lägger in bild på tröjan så fort jag kan.

Puss &Kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0