So, do i belive you.

Skola. Fysik på morgonen. Ingen bra start. Sen matteprov. Han inte med sista uppgiften för att lennart aldrig kom så nu blir det max VG. Men det är inte fyskam det heller. Fick ju G på biologin. Visst är det typ det värsta ämnet jag vet men jag borde ha lyckats bättre. Började kolla på SÖK på lunchen. haha. det är fan bra enligt mig. Eller, jag har börjat tröttna på den men jag tyckte iallafall att den var bra i början. Spanska, frida sniffade lim. haha. Man kunde nästan trott att hon tagit lite riktigt knark innan alltså. Hon var faktist lite borta. haha.

Lite american pie förut. The wedding. fyfan va bra det är. Älskar american pie! Nu ska jag snart iväg på träning också. Jag ska nog inte vara med. Skriv en kommentar där ni skriver eran gissning varför. haha. Ja, men det är våran tur att skjutsa så jag kommer att kolla på om det inte blir något deltagande.

Puss &Kram S

Kommentarer
Postat av: friida

hahahaha, jag blev fan hög xd eller så va dt bara ett dampanfall.

2008-09-16 @ 21:00:00
URL: http://friiidaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0