Try to forget.

Hej bloggen!

Först skola idag. Lite halv kul bara. Sen idrott, som skulle ha inneburit hedavarvet. Min värst fiende. haha, inte. Men när vi kommer ut, påklädda o allt bestämmer svenne att vi kollar på fotbollsmatchen istället. Bara sådär med kul. Vi som var förberädda och allt. Ja, så där stod man o frös sönder. Då insåg jag att det är dags att damma av jackan och börja hålla vämen lite.

Dagen flöt på sen. Fick tillbaka Biologiprov idag. Det blev G! Ganska besviken faktist. Men det är som det är. Det är ju jag som pluggat för dåligt. Efter skolan - träning. Jag har träninsverk överallt så var ju inte riktigt 100 % pepp. Men det började väll hyggligt. Men blev typ sämre. Man tycker ju attdet borde vara tvärt om. Sista 10 var jag inte med pga mina fuckade jumskar. HATAR DOM! Dom förstör mitt liv - handbollen är mitt liv. Någon som har ett bra sätt att avreagera sig på? Tror att jag kommer behöva det. Let me know.

Puss &Kram S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0