Glad påsk.

Ännu en gång ber jag om ursäkt för min usla uppdatering här på bloggen. Men jag tappade verkligen lusten för ett par dagar sedan. Jag tyckte bara det var jobbigt, tråkig och allt det där som ni inte behöver höra. Haha.

Så Julia har åkt med Ankan till sälen. Så det suger nästan här. Haha. Men som tur är snackar vi i telen typ varje dag. Ibland flera än 1 gång / dag. Haha. Och älsklingarna är bara för klantiga. Det är fan sjukt. Bara Julia Jinstrand och Andrea Trägårdh kan lyckas med det här. Det är sjukt, ni skulle höra dom.

Just nu:  Honor Society - See You In The Dark

Så samtidigt som jag skriver det här helt intresselösa inlägget kan jag ju passa på att hälsa alla en glad påsk. För det är väll påsk nu va? Haha, jag har inte så jävla bra koll. Jo, det är påsk nu. Jag har koll. Haha.
 
Så det är back to school om ett par dagar! Usch vad depprimerande. Haha, man har ju ändå varit ledig i snart 3 veckor och det sätter sina spår. Håller ni inte med... ni som nu har varit lediga i snart 3 veckor. Haha.

Resten av inlägget gäller typ... hmm... eee... Ankan! Haha.



Ser han inte ut lite som Demi? Typ när hon ler lite snett från sidan. Eller har jag blivit helt sjuk i huvudet? Haha.

Puss &Kram S

Kommentarer
Postat av: ankan

jadu.. jag tror tyvärr att du har blvivit lite sjuk i huvudet, hihihiihihi xD njaa jag vet inte riktigt :P.

Angående Twitter, är det kul eller? xD haha. Duvet, när jag va på aftonbladet höll dom på o snacka om de där heeela tiden typ.. hahahaaxD

2009-04-11 @ 21:55:07
URL: http://ankkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0