Hedavarvet.

O herre gud. Nu är det officiellt. Jag har Sveriges sämsta kondis. Usch! Det är ju fan pinsamt. Eller okej, 3 kilometer på 22 minuter kanse är okej ändå när man går 2 av dom. Redan efter bara ett par hundra meter fick jag världens största håll och trodde serriöst att jag skulle spy och svimma. Det var helt sjukt äkligt. Och jag lovar att det här inte bara är några bortförklaringar till varför jag har dålig kondis. Jag mådde verkliigen skit. Blä.

Ja, nu är i alla fall träningarna slut för 1 månad. Men vi har fått ett "träningsprogram" som vi ska följa så gott vi kan. För att hålla igång under uppehållet. Och jag ska verkligen gör det också! Det finns inte undanflykter. Haha.

Nu är det i alla fall skönt att ha den här jävla spanska avklarad så jag har inget att plugga till den här veckan. Jag hoppas till gud att jag kommer få G nu. Jag är fortfarande osäker på att mitt pluggande kommer räcka. Jag kommer skämmas sönder om jag får IG på mitt omprov. Fyfan!

Vilket gnäll inlägg. Jag känner att ni börjar få ganska mycket av dom. Säg till om det blir uttråkande. Haha.

Puss &Kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0