Hjärtattack.

Gud... när jag var på stan skrämde Josse livet ut mig...

INNE PÅ HM!

Jag skriver det här som jag kommer ihåg det. Ni måste fatta att mitt huvud stängde av efter smset. Haha. ...
 
Sms från Josse: Du vet att dom har släppt biljetterna va...?
Jag: *hyperventilerar* *ringer Ankan*

Ankan: Hallå!
Jag: HAR DU SÄTT JOSSES SMS!?
Ankan: Nej, vadå?
Jag: HON SÄGER ATT DOM SLÄPPPT BILJETERNA!
Ankan: VA!?
Jag: Ja, hon skrev ett sms och sa det till mig... *hyperventillerar igen*
Ankan: MEN VAFAN, JAG ÄR I STALLET!!
Jag: OCH JAG ÄR I STAN! VAFAN SKA JAG GÖRA! JAG HAR PANIK!
Ankan: AG VET INTE! HJÄLP!
Jag: RING DIN MAMMA NU!!
Ankan: HEJ DÅ!

*5 minuter senare*

Ankan: Dom hade inte släppt biljetterna!
Jag: O herre gud, tack!
Ankan: Josse hade sätt fel.
...

Sms från Josse: Jag hade visst sätt fel, dom hade inte kommit.

Jo tack, bara att jag fick hjärtattack tack vare det. Haha.

Puss &Kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0