Jag är tillbaka!

Förlåt, jag märkte nu att mitt inlägg om mitt lilla blogguppehåll under helgen aldrig publicerades. Jag ber så himla mycket om ursäkt för det och hoppas att ni kan förlåta mig. Haha. För er som hade missat det var jag i göteborg med mina favoriter. Masor med roligt ver det. Mina bilder håller just nu på att laddas upp på dator. Så håll ut 1 timme eller 2 så ska ni få ett inlägg om göteborg trippen.

Och anledningen till att jag är hemma så snabb idag är att jag gick hem från skolan. Jag kände mig inte så jätte bra. Huvudvärk och skit. J, A & J följde med mig en bit på vägen, vi stannade vid kanalen och tog lite kort. Ni är bäst! Och på vägenhem  stannade jag och tog lite kort i skogen. Så ni kan altså vänta er 3 riktigt bild inlägg. Det blir väll skoj? Haha.

Puss &Kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0