New moon.

What would you do?
If your reason for being, didnt want you anymore?
Would you still risk everything, to save them?
You will discover.
The Cullens are not the only family... with a secret.

***

Okej dag för lite Twilight/New moon igen. Haha. Det var ett tag sedan right?

Så jag har hittat lite backstage interviu (jag kan inte stava det.) HAHA. Och ni bara måste se dom. Jag palla inte med det här jävla trycket längre. Jag kommer få en hjärtattack snars så jag kommer varken hinnamed New moon eller touren. Ah! Fan... Haha. Men i alla fall. Kolla...

New Moon on Entertainment Tonight (ET) - Day 1 Part 1 HQ
New Moon on Entertainment Tonight (ET) - Day 1 Part 2 HQ

New Moon on Entertainment Tonight (ET) - Day 2 Part 1
New Moon on Entertainment Tonight (ET) - Day 2 Part 2



Team Edward eller Team Jacob?

Jag hatar hur dom bläddrar mellan klippen på ett visst sätt... och dsen där jävla musiken i bakgrunden. Jag blir galen! Det gör mig nervös! Usch. Det är inte bra det här. Jag få lugnt ner mig med lite WYLMITE.

Puss &Kram S


Kommentarer
Postat av: alexandra (:

ooh, gud, fyfan, klarar inte av längtan mer! :o

2009-04-29 @ 20:40:36
URL: http://alexandraadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0